دانلود رمان

کتاب .رمان جدید

دانلود رمان

کتاب .رمان جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود رمان من عصبانی نیستم نودهشتیا

دانلود رمان من عصبانی نیستم نودهشتیا

دانلود رمان من عصبانی نیستم نودهشتیا

خلاصه:

دانلود رمان من عصبانی نیستم رمان من سرگذشت زندگی یسنا ست، دختری ساده و شیطونه دختری که ترجیحا از بعضی از حقیقت های زندگی فرار می کنه اما در آخر سرنوشت پازل های خودش را درست و کامل و بدون هیچ نقصی سر جایش می گذارد و آنجه درگذشته آرزوی عاشق دلخسته بوده به حقیقت می پیوندد و یسنا در مسیری پر از عصبانیت های توخالی و در مسیری پراز عشق قدم می گذارد …

دانلود رمان من عصبانی نیستم

  • ۹۸/۱۰/۱۸
  • مهدی بی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی